ماکرون: گفت‌وگو با روسیه باید ادامه پیدا کند حماس هیچ توافقی را بدون توقف جنگ نمی‌پذیرد امیرعبداللهیان: فشار‌ها بر اسرائیل احتمال آتش بس در غزه را افزایش داده است اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز ملاقات امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالی در گامبیا مفاد جدید آتش‌بس غزه منتشر شد | آزادی۱۰۰۰ فلسطینی مقابل۳۳ اسیر اسرائیلی درگیری مسلحانه در زاهدان یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خط‌ونشان جدید کنگره آمریکا برای مجازات دانشجویان حامی غزه وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، نتانیاهو را تهدید کرد قدردانی امیرعبداللهیان از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از فلسطین تاکید مقام حماس بر پیگیری مذاکرات و آتش بس | نتانیاهو به دنبال توافق نیست لاپید: پایان جنگ بدون دستیابی به توافق ممکن نیست یمن: عملیات در دریای مدیترانه بزودی آغاز خواهد شد امیرعبداللهیان: باید رژیم سرکش و اشغالگر فلسطین را متوقف، محاکمه و مجازات کرد ادعای شورای امنیت داخلی اسرائیل درباره یحیی السنوار شعار هزاران صهیونیست برای سرنگونی نتانیاهو حمله پلیس آلمان به دانشجویان حامی فلسطین حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایهود باراک: حمله به رفح یک اشتباه بزرگ راهبردی است صادق خان برای سومین دور شهردار لندن شد
سرخط خبرها

مقتدا صدر خواستار ارسال کمک‌های انسان دوستانه به غزه شد

  • کد خبر: ۲۱۶۵۹۷
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱
مقتدا صدر خواستار ارسال کمک‌های انسان دوستانه به غزه شد
رهبر جریان صدر عراق در پیامی با اشاره به روحیه مقاومت عراقی‌ها در برابر استکبار و اشغالگری، خواستار ارسال کمک‌های انسان دوستانه به مردم بی‌گناه غزه همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان شد.

به گزارش شهرآرانیوز، رهبر جریان صدر امروز (یکشنبه) در پیامی نوشت: ما مردم عراق همواره در مسیر مقاومت، مردود دانستن اشغالگری، استعمار و استکبار بوده و هستیم. اکنون که در آستانه ماه خدا (ماه مبارک رمضان) قرار داریم، از برادرانمان در نوار غزه به عنوان سرزمین عزت، جهاد، صبر و فداکاری، پشتیبانی می کنیم. با جمع آوری کمک های بشردوستانه اندکی از مایحتاج آنها را در جهاد، روزه داری و افطاری تأمین خواهیم کرد.

صدر همچنین نوشت که از مردم عراق با هر گرایشی می خواهم در حدی که شایسته نام عراق و برادرانمان در غزه که با مقاومت خود مقابل اشغالگران، باعث سربلندی ما شده اند، کمک کند.

رهبر جریان صدر افزود: بنابراین، با توکل بر خداوند از امروز تا پنجم ماه مبارک رمضان با توکل بر خداوند، کمک هایمان را جمع آوری می کنیم.

این در حالی است که وزارت بهداشت فلسطین در غزه دیروز (شنبه) ضمن هشدار نسبت به تشدید خطر قحطی در نوار غزه، از افزایش شمار شهدای سوء تغذیه در این باریکه خبر داد و اعلام کرد که یک نوزاد ۲ ماهه در بیمارستان «کمال عدوان» در شمال نوار غزه بر اثر سوء تغذیه و نبود آب، جان خود را از دست داده است.

وزارت بهداشت غزه همچنین هشدار داد: افزایش مرگ و میر ناشی از سوء تغذیه و کم آبی، بسیار نگران کننده و موید آن است که قحطی در شمال نوار غزه به حد مرگ رسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد قادر به شکستن اراده رزمندگان مقاومت نبوده و ضربات سنگینی را از آن در محورهای مختلف دریافت کرده است، این روزها سیاست گرسنگی دادن و قحطی را علیه ساکنان بی‌گناه در نوار غزه تشدید کرده است تا به اهداف شوم خود برای کوچاندن اجباری آنها از سرزمین فلسطین وادارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->